Tohle asi málokdo využije, ale vypouští to 100% paliva  .

Letenky s fuel dumping

Založil(a) ve fóru Tipy na levné letenky

Kokossssss napsal(a):

Chápu, chápu... Mám ještě jeden dotaz, proč jste cca před 4 týdny psali, že FD končí, nebo tak něco?

Nekončí. Skončil akurát u spoločnosti SQ nakoľko celé YQ presunula do base fare.

0 Citovat

FRA-JFK s SQ má stále 75% v YQ... není to výše zmíněný hint? :)

0 Citovat
David Eiselt napsal(a):

FRA-JFK s SQ má stále 75% v YQ... není to výše zmíněný hint? :)

Myslíš hint na C se *A?

0 Citovat

Studuji, studuji, překládám, překládám, .... a zatím jsem se nedozvěděl, co je nejlepší přidat jako "ocásek" Krátký let, který je skoro vždy levný nebo delší s nízkou základní cenou a vyšším palivovým příplatkem...? Nebo je to jedno?

0 Citovat

@Kokossssss Obecně čím kratší tím lepší (do 1h)
@David Hintem nemyslíš to, že skončil u SQ ne? Pak další je na předchozí stránce, ale tam je C2e a C2c do C1

0 Citovat

Musím se přiznat, že jsem jeden z těch, které luštění letišť v daném regionu vyloženě nebaví :) jak tu zaznělo, jedná se o tisíce kombinací a na to nemám po celodenním hledání klasických akcí energii ani náladu.

Závidím těm, kdo už v FD mají nezbytné know–how a hledání je pro ně otázkou desítek minut, nikoliv hodin. :)

0 Citovat

@David Eisel a nebo měsíců jako já :D

0 Citovat

Další dotaz - Pro funkční "ocásek" je potřeba řídit se jen pravidly v "Category 10: Combinability" nebo jsou důležité i ostatní kategorie? Jo a platí to stejné jako pro základní let i pro ten "ocásek"? (myslím tím pravidla, že se může kombinovat jen s určitým letem...) Díky za odpovědi

0 Citovat

Logicky by to tak mělo být :) eoe permitted.

0 Citovat

Okay, díky. Ještě mi přišlo na mysl, eoe permitted, jasná věc, ale jaký význam má potom add-on?

0 Citovat

Zrušili SQ palivo nebo ne? Zase to vypadá na pěkný kolotoč...